BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, November 12, 2010

~TaK SepertI SayA~

Saya tahu, dia jauh lebik kacak dan mempunyai daya tarikan,

TAK SEPERTI SAYA…


 

Saya tahu, dia anak orang berada,

Punya banyak wang,

TAK SEPERTI SAYA…


 

Saya tahu, dia pandai bergaya,

Memakai pakaian cantik-cantik dan jam berjenama,

TAK SEPERTI SAYA…


 

Saya tahu, dia memiliki kenderaan mewah untuk kegunaan harian,

Dengan enjin turbo dan custom made,

TAK SEPERTI SAYA….


 

Saya tahu, dia mampu menawan hati kamu,

Hanya dengan jelingan matanya,

TAK SEPERTI SAYA


 

TAPI


 

Saya tahu, dia bukan sayangkan kamu,

Kamu hanyalah sekadar mengisi masa terluangnya,

TAK SEPERTI SAYA…


 

Saya tahu, dia memiliki hubungan intim dengan ramai wanita

Di belakang kamu, tanpa kamu sedari dan ketahui,

TAK SEPERTI SAYA…


 

Saya tahu, dia seorang perokok tegar,

Dan kamu alah kepada asap rokok,

TAK SEPERTI SAYA…


 

Saya tahu, dia selalu mengabaikan amal ibadat,

Sentiasa melakukan maksiat,

TAK SEPERTI SAYA…


 

PALING PENTING….


 

TAK SEPERTI SAYA,

Lelaki itu tidak pernah mencintai kamu sepenuh hatinya,

Tidak sanggup berkorban apapun demi kamu,

Tidak mungkin berniat baik terhadap kamu,

Menganggap kamu sebagai pemuas nafsu dan

Peneman dikala bosan,

TAK SEPERTI SAYA…


 

=]

2 comments:

zahidahmy said...

ko ni sentimental lah..kadng2 aku pn tak bape nak paham ape yg ko tulis act..huhu..;p

~L~ said...

ape la ko neh makcik...ku tulis abis mudah da tu...pakai bahasa melayu lagi...kalo still x paham, balik tadika semula la...huhu~