BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 21, 2010

~HarI BahagiA~

Huhu….beberapa hari lepas, tanggal 17 Oktober 2010, maka lahir la seorang putera hasil perkahwinan kakak saya yang nombor 2…setelah 10 bulan mendirikan rumah tangga, sampai la masa nya keluarga ini menyambut kehadiran bayi lelaki pertama, di mana pertama dari segi:

  1. Mak n abah akan d panggil tok n tok wan
  2. Along jadi mak long n pak long
  3. Adik2 angah akan jadi pakcik n makcik
  4. Kitorang da ade anak buah

Haa..sungguh bahagia…teringin nk tengok putera tersebut, tapi tak tau la bila dapat pulang…huhu~


 

Tarikh ini sangat significant pada saya, as pada 10 oktober along bertunang, pada 9 oktober kawan baik saya mendirikan rumah tangga, 18 oktober tarikh merdeka student tahun 4 batch ke 2 PPK BIOPROSES dan 10 october, ehem ehem saya punya ehem ehem special ehem day ehem ehem di mana saya ehem ehem berjumpa dengan ehem ehem permaisuri ehem ehem ehem...


 

Tu je la…takde pape nak tulis sangat sebenarnye….

Pai2

p/s: I never know u would love coffee….

3 comments:

ayahanuna said...

oit iyza ne....
part yg ehem2 tu ak tak paham seyh..
neway congrats tuk ko... hehehe...
ble maw kawen ne????...
hahah

ayahanuna said...

oit iyza ne....
part yg ehem2 tu ak tak paham seyh..
neway congrats tuk ko... hehehe...
ble maw kawen ne????...
hahah

~L~ said...

haha...aku mcm pelik jap ko gne name iyza...mcm x prnh pkai jek slame nih...haha....ape la makcik...sape yg kawen??kakak aku ke??x tau la bile...kalo ko tye aku, lg la aku x tau bila turn aku...haha....hopefully 2 taun lg kot....xpon lebih awal...haha~ pape pun trimas sbb sudi singgah~ =]